به گزارش روابطعمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرآیند ارتباط شهروندان با واحدهای مختلف بهزیستی، میز خدمت بهزیستی استان تهران تشکیل شد.
در جریان اجرای این برنامه که با حضور سهیلا یزدانشناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی کارشناس دفتر مدیریت برگزار شد، بخشی از مشکلات مددجویان در حوزههای تأمین مسکن، اشتغال، دریافت خدمات حمایتی و توانبخشی بررسی و برای تعدادی از آنان راهکارهای اجرایی و فوری اتخاذ شد.
این طرح با هدف یکپارچهسازی پاسخگویی، کاهش زمان انتظار، تسهیل در فرآیند خدمترسانی و دستیابی به استانداردهای نوین در ارائه خدمات اجتماعی برگزار شد و ادامه اجرای آن در سایر واحدهای زیرمجموعه بهزیستی نیز در دستور کار قرار دارد.












نظر شما