بهزیستی تهران خدمت‌رسانی مستقیم را در میز خدمت گسترش داد

میز خدمت بهزیستی استان تهران با هدف تسریع در پاسخ‌گویی به مراجعات مردمی و هماهنگی میان واحدهای تخصصی، با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی، کارشناس دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرآیند ارتباط شهروندان با واحدهای مختلف بهزیستی، میز خدمت بهزیستی استان تهران تشکیل شد.   

در جریان اجرای این برنامه که با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی کارشناس دفتر مدیریت برگزار شد، بخشی از مشکلات مددجویان در حوزه‌های تأمین مسکن، اشتغال، دریافت خدمات حمایتی و توان‌بخشی بررسی و برای تعدادی از آنان راهکارهای اجرایی و فوری اتخاذ شد.   

این طرح با هدف یکپارچه‌سازی پاسخ‌گویی، کاهش زمان انتظار، تسهیل در فرآیند خدمت‌رسانی و دستیابی به استانداردهای نوین در ارائه خدمات اجتماعی برگزار شد و ادامه اجرای آن در سایر واحدهای زیرمجموعه بهزیستی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 160437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد